Akcje wzrosły prawie o 3,8 proc. i tuż po godz. 11-tej były oferowane po 6,83 zł za jeden papier, czyli o 2,4 proc. drożej w porównaniu z wczorajszym zamknięciem. Obroty walorami wyniosly 173 proc. przeciętnego handlu za ostatnie trzy miesiące. W tym roku TVN stracił 34 proc. swej wartości, podczas gdy WIG20, indeks polskich blue chipów, awansował o 9,7 proc.

Zysk za trzeci kwartał wyniósł 62 mln zł w porównaniu ze stratą 357,2 mln zł przed rokiem. Analitycy ankietowani przez agencję Bloomberg szacowali profity TBV na 57,5 mln zł.

„Rezultaty sa zaskakujące ze względu na świetne ograniczenie kosztów, co zapewniło lepszą niż zakładano rentowność” – ocenia Leszek Iwaszko, analityk Societe Generale w Warszawie – Co ważne, TVN utrzymał swoje założenia dotyczące rynku reklamowego na cały rok, spodziewając się w czwartym kwartale podobnych wyników, jak w kwartale trzecim”.

W swojej prognozie TVN stwierdza, że rynek reklamy telewizyjnej spadnie w tym roku o 6 proc. do 9 proc, z powodu spowolnienia wzrostu gospodarczego w Polsce.