"Myślimy o debiucie giełdowym w przyszłości, i to nie tylko dlatego, że sprzedaż naszych produktów rośnie, ale także dlatego, że rozwijamy się w kierunku budownictwa, które wymaga większych środków na inwestycje. Mówimy oczywiście o budownictwie specjalistycznym, obiektów sportowych" - powiedział Czuszel w rozmowie z ISBnews po konferencji prasowej przed VIII finałem Polskiej Ligi Futbolu Amerykańskiego, którego spółka jest sponsorem tytularnym. 

Według niego, giełda jest naturalną konsekwencją rosnącej renomy spółki oraz coraz lepszych wyników finansowych. Jednak nie są one na tyle dynamiczne, by pozwoliły na dynamiczny wzrost. Dlatego spółka chce pozyskać kapitał z rynku, jednak termin debiutu zależy od nastrojów na rynku kapitałowym. 

"Zdajemy sobie sprawę z obecnej sytuacji rynkowej, więc nie chcemy deklarować terminu upublicznienia spółki. Nie zdecydowaliśmy także, czy będzie to rynek główny, czy na początek NewConnect" - podkreślił Czuszel. 

Dyrektor zarządzający zapewnił jednak, że cele emisyjne są sprecyzowane już dziś - jest to rozwój organiczny, ale z ambicjami na ekspansję zagraniczną. 

"Myślimy o mocnej ekspansji zagranicznej, zarówno na wschód, jak i na rynki zachodnie, typu Francja czy Wielka Brytania. Mamy doświadczenie i know-how, a możemy z tamtejszymi firmami konkurować ceną" - powiedział Czuszel. 

Zaznaczył, że spółka nie planuje w najbliższym czasie przejęć konkurentów na rynku polskim oraz na zachodzie Europy. Trawnik Producent zamierza bowiem uczestniczyć w przetargach na planowane inwestycje, a zdobywając konkretne zlecenia budować markę i wartość spółki. 

Trawnik Producent istnieje na rynku od 1998 roku i jest liderem w produkcji naturalnej trawy w Polsce. Jest sponsorem tytularnym oraz przygotowuje murawę na Stadionie Narodowym na niedzielny Superfinał Polskiej Ligi Futbolu Amerykańskiego. Ułoży także murawę na gdańskim stadionie PGE Arena na mecze Lechia - Barcelona oraz Polska - Dania.