Chargeback zachorował na koronawirusa. Część banków nie uznaje reklamacji

autor: Patryk Słowik14.07.2020, 07:20; Aktualizacja: 14.07.2020, 07:20
Do naszej redakcji w ostatnich tygodniach wpłynęło kilkanaście skarg od rozżalonych konsumentów.

Do naszej redakcji w ostatnich tygodniach wpłynęło kilkanaście skarg od rozżalonych konsumentów.źródło: ShutterStock

Ulubiona procedura wielu konsumentów staje się coraz mniej wydajna. Część banków nie uznaje reklamacji, gdy sprzedawca zaneguje stanowisko posiadacza karty.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Komentarze (4)

  • Andrzej(2020-07-14 08:39) Zgłoś naruszenie 100

    Jak wiele instytucji cywilizowanego świata również i ta się w Polsce nie przyjęła.

    Odpowiedz
  • muffin(2020-07-14 09:29) Zgłoś naruszenie 20

    Ja też się odbiłem niestety. Pierwszy raz taka sytuacja.

    Odpowiedz
  • Gość(2020-07-14 13:23) Zgłoś naruszenie 10

    Ten problem dotyczy także banków w innych państwach UE?

    Odpowiedz
  • ach(2020-07-14 16:54) Zgłoś naruszenie 00

    ,,Chargeback zachorował na koronawirusa." Urząd Miejski w Koszalinie zachorował na koronowirusa i bojkotuje przyjmowanie pieniędzy zł. W kasie można tylko zapłacić plastikowym pieniądzem. To niezły cyrk - urzędnicy w RP bojkotują polską złotówkę.,,E-zakupy pod znakiem zapytania. Biała lista VAT do załatania »" oto jak rządzą słudzy Watykanu w RP.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecane