Gra "Green Hell" w wersji na PlayStation 4 będzie miał swoją premierę na rynku japońskim w środę, 15 września br., poinformował Creepy Jar. Cenę detaliczną ustalono na 2750 jenów (24,99 euro/USD).

"Premiera 'Green Hell' na konsolach w Japonii, jednym z największych cyfrowych rynków na świecie, jest ważnym elementem strategii sprzedażowej. Wierzymy, że nasza gra trafi w gusta dalekowschodnich fanów i zwróci na siebie uwagę graczy azjatyckich jeszcze przed premierą pozostałych regionalnych wersji" - powiedział prezes Krzysztof Kwiatek, cytowany w komunikacie.

W przypadku pozostałych azjatyckich rynków: Hong Kongu, Indonezji, Malezji, Singapuru, Korei Południowej, Tajwanu i Tajlandii, spółka czeka na sfinalizowanie formalności - zatwierdzenie cen oraz terminów premier. Informacje te powinny zostać upublicznione już wkrótce. Tymczasem spółka w ramach specjalnie przygotowanej akcji promocyjnej zaprezentuje się azjatyckim graczom na Tokyo Game Show, które odbędą się w dniach 30. września - 3. października, podano także.

"Na Tokyo Game Show zwrócone są oczy fanów z całej Azji i jest to jedne z najważniejszych wydarzeń branżowych na świecie. Przejście na formułę cyfrową pozwoliło targom zyskać na popularności - transmisje z ubiegłorocznego eventu obejrzało ponad 31 milionów osób. Targi w Tokio powinny zdecydowanie wpłynąć na rozpoznawalność Creepy Jar, a co za tym idzie - na wyniki sprzedażowe naszej gry na wszystkich platformach" - podsumował prezes.

Creepy Jar jest producentem gier komputerowych, specjalizującym się w gatunku premium indie survival. Menedżerowie spółki mają doświadczenie z Techland. W kwietniu 2021 r. przeniosła się na rynek główny GPW z NewConnect, na który była notowana od sierpnia 2018 r.

(ISBnews)