Oferta publiczna Wirtualnej Polski obejmowała 9.192.378 oferowanych akcji, z czego 3.339.744 nowych akcji i 5.852.634 akcji sprzedawanych przez akcjonariusza. Istniejące akcje sprzedawała spółka European Media Holding, kontrolowana przez fundusz Innova Capital.

Spółka podała, że w ramach oferty akcje przydzielono 7,38 tys. inwestorów indywidualnych i 347 inwestorom instytucjonalnym.

Cena akcji wyniosła ustalona na 32 zł, przy czym cena maksymalna akcji w ofercie była ustalona wcześniej na 37 zł.

Wartość przeprowadzonej oferty wyniosła 294,2 mln zł.

Zgodnie z wcześniejszymi planami Wirtualna Polska ze środków pozyskanych z oferty do 80 mln zł chce przeznaczyć na przejęcia. Od 20 do 30 mln zł ma natomiast trafić na spłatę części zadłużenia wobec mBank i ING Bank Śląski z tytułu umowy kredytu refinansującego zawartej w marcu 2015 r.

Globalnymi koordynatorami oraz zarządzającymi księgą popytu byli Pekao Investment Banking oraz UniCredit Bank AG, oddział w Londynie. Rolę oferującego pełnił Pekao Investment Banking, współprowadzącym księgę popytu był Dom Maklerski PKO BP. Współmenedżerem oferty był Dom Maklerski mBanku.