Debiuty internetowych gwiazd: Kto miał najwyższy wzrost kursu na pierwszej sesji w porównaniu do ceny IPO?

Wejście na giełdę Twittera uznano za wielkie wydarzenie, podobnie jak wszystkich tego typu firm, od czasu debiutu Google w 2004 r. W niemal każdym przypadku scenariusz był identyczny. Skok notowań, prowadzący do niebotycznych wycen wartości spółki, krótszy lub dłuższy rajd i często bolesny dla części inwestorów powrót do rzeczywistości.

  • 11. Zynga - strata 5 proc.
  • 10. Facebook - cena bez zmian
  • 9. Google - wzrost o 17,6 proc.
  • 8. Amazon - wzrost o 30 proc.
  • 7. Yahoo - wzrost o 32 proc.
  • 6. Groupon - wzrost o  50 proc.
  • 5. Pandora - wzrost o  50 proc.
  • 4. Yelp - wzrost o  60 proc.
  • 3. Twitter - wzrost o 73 proc.
  • 2. LinkedIN - wzrost o 100 proc.
  • 1. ebay - wzrost o 163 proc.
statystyki

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!