« Powrót do artykułu

PZU 2020 – więcej niż ubezpieczenia

Wykorzystując zaawansowane technologie PZU zamierza dokonać kopernikańskiego przewrotu w obsłudze klientów.

nowePZU

żródło: Materiały Prasowe

Materiały prasowe

statystyki

Komentarze (2)

  • Szanowna firmo już drugi raz w sprawie waszego Woj(2018-01-15 14:47) Zgłoś naruszenie 60

    Dziękuję uprzejmie za info zwrotne potwierdzające moje obawy . Prosiłem jednak o kontakt na moje pytanie z działem opracowania produktów gdyż intencją moją było zwrócenie Wam uwagi na jego mozliwą do poprawy niedoskonałość. Produkt dobry ale niedopracowany czyli niedoskonały. Mam zaufanie do PZU i nie rozumiem dlaczego przez to muszę wybierać inną firmę jak AXA której produkty bez Bookingu chronią w strefie przygranicznej zarówno w Polsce jak i Europie podczas np. jeżdżenia np na nartach czy innych a Wasz produkt na terenie Polski jak sami poniżej potwierdzacie tylko w bezpośredniej podróży na Europe .Przecież można ta okoliczność uwzględnić w składce i umożliwić takie rozwiązanie. Licze że dopracujecie „Wojażera „w tym względzie i licze na to spowoduje że klienci będą mieli w PZU do dyspozycji produkt doskonały. ps Wasz konsultant "Ubezpieczenie zawarte w strefie Europa będzie działać w drodze do miejsca docelowego podróży (w Europie) ale w czasie kilkugodzinnej jazdy na nartach po stronie polskiej – czyli w przerwie w podróży już nie – i jest to logiczne skoro zdarzenie musi mieć miejsce w czasie bezpośredniej drogi do miejsca pobytu za granicą. W razie dodatkowych pytań, zapraszam do kontaktu."

    Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!